close
تبلیغات در اینترنت
7 راه برای آرام شدن پس از هر دعوا و مشاجره

ندای مشاور

7 راه برای آرام شدن پس از هر دعوا و مشاجره
امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1397
مشاوره عمومی مشاوره خصوصی

آدرس سایت: nmoshaver.ir

کانال تلگرامی ندای مشاور «نگاه نو»
 برای ورود و عضویت همینجا کلیک کنید.

توجه...               توجه...
به خاطر گسترش امکانات و مزایای نسبی اینترنت گوشی های همراه ، خدمات مشاوره  خصوصی ندای مشاور از طریق  پی وی تلگرام نیز امکان پذیر می باشد.آدرس پی وی در کانال تلگرام موجود می باشد.

طبق قوانین سایت پست های ارسالی انجمن سایت بعد از دریافت پاسخ قابل حذف شدن نمی باشد. لذا کاربران محترم باید قبل از طرح مشکل به شکل عمومی ، از غیر محرمانه بودن محتوای پست خود اطلاع و اطمینان حاصل نمایند.
لطفا پیام های مشاوره ای را به غیر از بخش های مشاوره عمومی (انجمن سایت یا گروه تلگرام) و مشاوره خصوصی و غیر رایگان (ایمیل یا مشاوره خصوصی تلگرامی) در سایر بخش های سایت مانند باکس نظرات مطالب و مقالات یا لینک ارسال پست جدید یا ارسال پیام قرار ندهید.

آخرين ارسالي هاي انجمن

7 راه برای آرام شدن پس از هر دعوا و مشاجره

 7 راه برای آرام شدن پس از هر دعوا و مشاجره

 

موقعیتهای ناراحت کننده شما را سریعاً در حالت ضعیفی می برد به طوریکه دیگر قدرت کنترل موقعیت را نداشته باشید. دعواها و مشاجرات ممکن است درنتیجه اختلافات شخصیتی،...

موقعیتهای ناراحت کننده شما را سریعاً در حالت ضعیفی می برد به طوریکه دیگر قدرت کنترل موقعیت را نداشته باشید. دعواها و مشاجرات ممکن است درنتیجه اختلافات شخصیتی، عدم توافق ها، یا صرفاً ضعف یا فقدان ارتباط صحیح به وجود آید. اگر احساس می کنید که به کرات تسلط بر اعصابتان را از دست می دهید، یادگرفتن اینکه چطور احساساتتان را به درستی کنترل کنید بخشی از فرایند رشد شماست. این مهارتی است که همه ندارند و احتمالاً نه شما و نه طرف مقابلتان در آخرین دعوایی که داشتید از خود نشان نداده اید. اما دفعه بعد که با یک اختلاف نظر متوجه شدید که فشارخونتان در حال بالا رفتن است، از این 7 راه برای آرام کردن و حفظ کنترل اعصاب خود استفاده کنید.

 


1. شانه هایتان را بلرزانید. در اکثر ما قسمت اعظم فشار در پشت گردن، شانه ها و بالاتنه جمع می شود. دفعه بعد که در یک موقعیت ناراحت کننده گرفتار شدید، اگر دقت کنید خواهید دید که شانه هایتان به جلو خم شده و عضلاتتان منقبض می شوند. لرزاندن شانه ها باعث می شود فرم بدنتان را دوباره به حالت نرمال برگردانید، طبیعی نفس بکشید و کمی آرامتر شوید.

 


2. برای قدم زدن بیرون بروید. گاهی اوقات نفس کشیدن در هوای آزاد همه آن چیزی است که برای تغییر حال و هوا به آن نیاز دارید. وقتی عصبانی می شوید، بیرون رفته و نفس عمیق بکشید. حتی یک پیاده روی کوتاه می تواند خیلی کمک حالتان باشد. بالا بردن گردش خون، حتی اگر برای یک لحظه کوتاه هم که باشد، فکرتان را بازتر می کند.

 


3. یکدسته ورق پاره کنید. یکی از ساده ترین فعالیت هایی که می تواند حواس شما را از موضوع منحرف کرده و عصبانیت شما را خالی کند، این است که یک دسته ورق را پاره کنید.

 


4. با مدیتیشن و ریلکسیشن خود را آرام کنید. از بین بردن استرس به طور طبیعی، نیازمند صبر و تحمل است. وقتی روی آرام کردن درونی خود تمرکز کنید، آنوقت می توانید با فکری بازتر به همه چیز نگاه کنید.

 


5. ناراحتی هایتان را روی کاغذ بیاورید. خودکار و کاغذ ابزارهایی بسیار ارزشمند برای بیرون کردن افکار ناراحت کننده از ذهنتان هستند. حتی اگر هیچوقت عادت نداشته اید که برای خالی کردن خودتان از نوشتن استفاده کنید، نوشتن چند جمله خیلی ساده درمورد افکاری که در سرتان می گذرد خیلی به آرام کردنتان کمک میکند.

 


6. چشمانتان را ببندید و نفس عمیق بکشید. اجازه بدهید حتی برای یک لحظه هم که شده، زمان در ذهنتان متوقف شود. با این روش می توانید روی بیرون کردن فشارهای روحی و احساسی از ذهنتان تمرکز کنید و آرام آرام فکرتان را باز کنید.

 


7. شمع وانیلی یا سنبل روشن کنید. رایحه وانیل آرامبخش و تسکین دهنده است درحالیکه عطر سنبل هم تقریباً خواب آور است. بااستفاده از این رایحه های قوی می توانید به بیرون کردن استرس از بدنتان و از بین بردن عصبانیتتان کمک کنید.

 


اگر پس از دعوا و مرافعه احساس می کنید ذهنتان مغشوش شده است و بی قرارید، می توانید بااستفاده از هریک از این راهکارها آرامش را به فکر و جسمتان برگردانید. شاید پیدا کردن تعادل در وسط مشاجره دشوار باشد اما نیاز به تمرین دارید. فقط یادتان باشد که تنفس عمیق می تواند هر انرژی منفی را از بین ببرد. با این راهکارها خیلی زود یاد می گیرید که چطور بر احساسات خود فائق آیید و بدون از دست دادن کنترل، همه مشاجرات را از سر بگذرانید.

 


مردمان

http://www.mardoman.net//life/calmdown

 

دسته بندي: زناشویی,

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

درگاه پرداخت آنلاین آرین پال

آدرس سایت: nmoshaver.ir

کانال تلگرامی ندای مشاور «نگاه نو»
 برای ورود و عضویت همینجا کلیک کنید.

توجه...               توجه...
به خاطر گسترش امکانات و مزایای نسبی اینترنت گوشی های همراه ، خدمات مشاوره  خصوصی ندای مشاور از طریق  پی وی تلگرام نیز امکان پذیر می باشد.آدرس پی وی در کانال تلگرام موجود می باشد.

طبق قوانین سایت پست های ارسالی انجمن سایت بعد از دریافت پاسخ قابل حذف شدن نمی باشد. لذا کاربران محترم باید قبل از طرح مشکل به شکل عمومی ، از غیر محرمانه بودن محتوای پست خود اطلاع و اطمینان حاصل نمایند.
لطفا پیام های مشاوره ای را به غیر از بخش های مشاوره عمومی (انجمن سایت یا گروه تلگرام) و مشاوره خصوصی و غیر رایگان (ایمیل یا مشاوره خصوصی تلگرامی) در سایر بخش های سایت مانند باکس نظرات مطالب و مقالات یا لینک ارسال پست جدید یا ارسال پیام قرار ندهید.